2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - I don't wanna die (Nem akarok meghalni)


(Danny)
Nem akarok meghalni

Ezért kell neked
A vér forróbb, a test hidegebb lesz
Egyszer mondtam neked, én vagyok az egyetlen aki visszafogja őt
Nem akarok meghalni
Ezért kell neked

(Charlie Scene)
Magamba néztem, és próbáltam találni valaki mást
Valakit, aki kész a halálra, nézve amint segítségért könyörögsz
Tudom, ez a vér ki lesz öntve, hisz ha nem teszed meg, majd én fogom
A sírom sose lesz betemetve, sem ha ölök, sem ha megölnek 
Engedem a mennyt dönteni, ki az aki jöhet és ki akinek mennie kell
Nem tudom, hol ér a vég de nem halok meg egyedül
Felteszem hát a kérdést, a gyónás megmenthet-e engem?
Látod a vérüket a kezemen, de legalább ők elérték a mennyet
Felszedem a darabokat, hogy mélybe ássam őket
Mikor a szemembe nézel, én leszek az utolsó akit látsz

(Danny)
Nem akarok meghalni

Ezért kell neked
A vér forróbb, a test hidegebb lesz
Egyszer mondtam neked, én vagyok az egyetlen aki kitart mellette
Nem akarok meghalni
Ezért kell neked

(Johnny 3 Tears)
A szavak vérré válnak, és a vér tovább ömlik
Minden cseppet törölj le, mert csak ezt teheted jelenleg
Valakinek most kell meghalnia, de magam vagyok az egyetlen ellenségem
Nem fogom nézni, hogy a kedvesem sír, inkább csak megyek tovább
Férfi vagyok, vagy vadállat, ez az alaptermészetem legalábbis
Figyeld az emberiség megszűnését, ez a mi betegségünk
Ölj, amikor ölnöd kell, ez az amit mondanak,
Nem állhatok szembe Istennel, jobb ha imádkozol
Mert angyal és démon vagyok, a pokolból és a mennyből
Én vagyok minden, ami te nem lehetsz, most már hiszel az ördögben?
Felszedem a darabokat, hogy mélybe ássam őket
Amikor a koporsód a földhöz ér, menj csak aludni

(Danny)
Nem akarok meghalni

Ezért kell neked
A vér forróbb, a test hidegebb lesz
Egyszer mondtam neked, én vagyok az egyetlen aki kitart mellette
Nem akarok meghalni
Ezért kell neked

Már látom,
Látlak eltemetve
Hat láb mélyre

(Johnny 3 Tears)
Egy másik élet megy az éjszakába
Nem hagyhattam őket lélegezni mert nem akartam meghalni

(Danny)
Már látom,
Látlak eltemetve
Hat láb mélyre

(Johnny 3 Tears)
Ez nem jó így, hallod ahogy sírok
Nem hagyhattalak élni, mert nem akartam meghalni

(Danny)
Nem akarok meghalni

Ezért kell neked
A vér forróbb, a test hidegebb lesz
Egyszer mondtam neked, én vagyok az egyetlen aki kitart mellette
Nem akarok meghalni
Ezért kell neked








1 megjegyzés: