2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - Bullet (Töltény)


(Refrén)
A lábaimat lóbálom a határon,
Az üveg feneke az egyetlen barátom
Azon töprengek, hogy felhasítom a csuklóm megint és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

A lábaimat lóbálom a határon,
A tablettákkal teli gyomor nem halálos
Azon töprengek, hogy golyót teszek a fejembe, és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

(Charlie Scene)
Túl messzire mentem, igen, megyek megint
Túl hosszúra nyúlna elmondani hogy végződik
A peremen ülök a két legjobbal,
Egy a tablettáim, egy pedig a gin

20 emelet magasan, igen a tetején
Lehúztam az üveget, most ez az ami letaszít,
Az aszfalt még sosem ért ilyen puhán
Fogadok, anyu megtalálta a levelem és most zsarukért kiált

Ki kell használnom az alkalmat mielőtt elillanna,
Mert már hallom a szirénákat a távolban elhalni
Higgy nekem, mondtam hogy kitartó voltam,
De túl sebzett vagyok, sebzettebb a csuklómnál is

Túl sokáig próbálkoztam a tompa késsel
De ma éjjel sikerül végre, mert duplán megéleztem
Soha életemben nem vettem még öltönyt
De mikor Istennel találkozol ki kell öltöznöd


(Refrén)
Ha túlélem, holnap látni foglak,
Igen, holnap látlak majd

A lábaimat lóbálom a határon,
Az üveg feneke az egyetlen barátom
Azon töprengek, hogy felhasítom a csuklóm megint és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

A lábaimat lóbálom a határon,
A tablettákkal teli gyomor nem halálos
Azon töprengek, hogy golyót teszek a fejembe, és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

(Johnny 3 Tears)
Elértük az eget, ahol a fény átmegy
Nincs többé nap, csak örök éjszaka
Mikor nem tudsz aludni, nem tudsz álmodni,
Mikor nem tudsz álmodni, minek élni?

Egy kicsit kár, de ne éld bele magad,
Az öreg öregszik csak és nézi a fiatalt meghalni
Anya, és fia, és bárki akit ismersz
Mindenki mosolyog, és feltűnik hogy te stresszelsz

Nem érted, mi történt a gyermekkel akit felneveltél,
És az apával aki szavát adta hogy marad
Nem tudtam, mert nem mondtad
Most anyunak bűntudata van, igen, fáj neki

Mikor még fiatal voltál, sosem gondoltad, hogy meg kell halni
Azt képzelted meg tudod tenni, de valójában féltél megpróbálni
Tükörbe néztél, és elbúcsúztál,
Felmásztál a tetőre, hogy meglásd tudsz e repülni

(Refrén)
Ha túlélem, holnap látni foglak,
Igen, holnap látlak majd

A lábaimat lóbálom a határon,
Az üveg feneke az egyetlen barátom
Azon töprengek, hogy felhasítom a csuklóm megint és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

A lábaimat lóbálom a határon,
A tablettákkal teli gyomor nem halálos
Azon töprengek, hogy golyót teszek a fejembe, és
Eltűnök, eltűnök, eltűnök, eltűnök

(Eva)
Azt kívánom, bárcsak tudnék repülni,
Fent az égen,
Magasan akár a madár,
Ó, csak engedd megpróbálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése