2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - This Love, This Hate (Ez a Szeretet, Ez a Gyűlölet)




(Deuce)
A számomra szükséges időn belül, csak kevesen látják mi a baj
Milliók képesek térden csúszni de csak azok képesek leküzdeni
De csak azok képesek leküzdeni akik választanak
Csak néhányan tudnak oroszlánként üvölteni
Mert addig üvöltünk, míg meg nem halunk
És addig fedezzük egymást,
Míg vissza nem jutunk oda, ahová tartozunk
Egy nő tartotta a pajzsom keresztül a harcon, amit rosszul vívtunk
Egy férfi tanított bölcsességre, keresztül a nehézségeken amiket felidéztünk
És talán, mikor meghalunk, neveink majd visszhangként szállnak keresztül a csillagokon
Minden kezdetnek van egy vége
Még akkor is, ha megtanulunk felülemelkedni azokon

Ezek a hazugságok tévútra vezetnek, ez nekem már túl sok, hogy maradjak,
Nem akarok ezzel a sorssal élni, ami a végtelenségig nyúlik
Értelek téged, szóval kérlek maradj erős
Énekelek neked egy utolsó dalt mielőtt meghalok
Egyszer, nekünk is volt egy történetünk,
Láthatod, jó emberből is kevés van,
Még a legnagyobb pillanatainkban is nyerhetünk, vagy veszíthetünk
Minden dalnak megvannak a maga szabályai, amiket meg kell tanulnod hogy tovább lépj

Talán egy nap majd választhatunk, a közül milyen érzés nőnek vagy férfinak lenni
Szabályok nélkül, mégis alájuk temetve, itt van a minta
Szóval mikor a testem hamuvá ég, csak az igazat éneklem
Hagyd, hogy ezek a szavak tovább erősítsék a látásmódod,
Mert ezeket a szavakat neked szánták

Ezek a hazugságok tévútra vezetnek, ez nekem mát túl sok, hogy maradjak,
Nem akarok ezzel a sorssal élni, ami a végtelenségig nyúlik

És most itt lebegek saját koporsóm felett, ahogy az bezárul letekintek
Látom a sóhajt, ahogy anyám vállán sír
Felnézek az égre, ahogy a menny kapuja kitárul, de valami baj van
Ez a sors, vagy most haza megyek?
Mi fog történni a lelkemmel? Vajon visszatérek még? Nem tudom
Találkozol velem ha mindennek vége? Tudnom kell
Engem megtalálsz itt a mennyben, soha ne engedj el
Ez a szeretet, ez a gyűlölet feléget engem...

Ezek a hazugságok tévútra vezetnek, ez nekem mát túl sok, hogy maradjak,
Nem akarok ezzel a sorssal élni, ami a végtelenségig nyúlik
Értelek téged, szóval kérlek maradj erős

Ez a szeretet, ez a gyűlölet feléget engem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése