2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - Hear Me Now (Hallj engem)


Most

(J-Dog)
Keresztülsétálok az árnyékok és a halál völgyén
A töviskoszorúm viselve kitépem kést a mellkasomból
Kutatok valami után amit úgy tűnik sosem lelek meg
Talán azért nem mert mindent hátrahagytam

Elakadtam vele, és ez így fog maradni
A részem lesz a legutolsó napig
Hova menjek innen? Melyik utat válasszam?
Egész életemben döntenem kellett, és mindig rosszul választottam

Vajon megpróbálok majd életben maradni?
Vajon megpróbálom, mert sosem láttam a fényt?
Vágj le a földre, és csak akkor látod majd
Egész életedben a legjobbat akartad belőlem elvenni

(Danny)
Hova mész? Hol az otthonod?
Hogy maradtál végül egyedül?
Hallasz most engem?

Semmi fény, semmi hang
Lélegezni is nehéz mikor a föld alatt vagy
Hallasz most engem? Hallgass most meg

(Johnny 3 Tears)
Hogy nyomhatom el ezt az érzést jobban?
Az összes csillag az égen jelent nekem valamit
A menny kinyílik nekem ha térden állva élek
Egy ember tele szóval de üres tettekkel

Sétálva ezen utcákon, hiányzó reménnyel
Egy párna betonból és egy otthontalan ember
Nyújtom felé kezem, és elindulunk az úton
Elhagyjuk a sajnálat erkölcsét, de a szégyen marad

Félek az álomtól egy napfény nélküli világban
Mikor felébredsz, tudod hogy sötétebb van mint tegnap éjjel volt
Hamar elfelejtjük, de az áldozat ottmarad
Menekülni születtem, menekülni egész életemben

(Danny)
Hova mész? Hol az otthonod?
Hogy maradtál végül egyedül?
Hallasz most engem?

Semmi fény, semmi hang
Lélegezni is nehéz mikor a föld alatt vagy
Hallasz most engem? Hallgass most meg

Belenézek a szemeimbe, és látom
Mit látok? Semmit sem.
Máskor körbenézek magam körül
Mit látok? Semmit sem.

Hova mész? Hol az otthonod?
Hogy maradtál végül egyedül?
Hallasz most engem?

Semmi fény, semmi hang
Lélegezni is nehéz mikor a föld alatt vagy
Hallasz most engem? Hallgass most meg

1 megjegyzés: