2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - Outside (Kívül)


(Danny)
Valaki nyitva hagyta az ajtót
Ki hagyott kint engem?
Meghajlottam de nem törtem meg
Gyere, élj az életemben

Az összes szó amit nem mondtam ki,
Az összes lap amit teleírtam
Térdeimen állva reménykedem
Abban, hogy valaki átölel ma este, ölelj meg ma este

(Johnny 3 Tears)
Köszöntünk a világban, ez a pazarlás földje, a vért a kezeidre a galádság szülte
Énekeld vagy üvöltsd ki mindet, és hagyd kifakulni az emlékeket
Látod a nyílt sebet és amit Isten értünk tett?
Szerintem mondok majd egy imát, és a levegőbe csókolok,
Az égre nézek majd, és egyenesen a semmibe küldöm őket
Mindannyian ástunk már sírt, nem rázhat szét a szégyen
Nem reszkethetsz az égen, de mégis ugyan úgy rázkódsz
Itt hagytál minket a fegyverekkel, egytől-egyik töltve,
Taníts meg lőni velük, mert régen csak fognunk kellett őket
A világ összes terhe a te vállaid nyomja
A szív megkeményedik mikor a világ megfagyosodik

(Danny)
Valaki nyitva hagyta az ajtót
Ki hagyott kint engem?
Térdeimen állva reménykedem
Abban, hogy valaki átölel ma este, ölelj meg ma este

(Johnny 3 Tears)
Két oldala van minden történetnek, egy kis reggeli tisztelet,
A tükörből reggelizem, lassan halok meg,
Egy kissé unalmasnak tűnhet
Gyújtsd fel mint egy zászlót, sétálj egyenest a szélbe,
Mert ott két fajta ember létezik, aki gyenge, és aki én vagyok
Milyen a másik élet? Olyan, mint az enyém?
Néha mindenki meghal egy kicsit, de ez így oké
Azért jöttél, hogy búcsút ints ennek az életnek?
Néha mindenki sérül egy kicsit, de ez így oké.
Szóval anyák, vigyázzatok gyerekeitekre
Soha ne engedjétek el őket,
Mert gyengeség van a sírjaitokban, mikor ők tartják bennetek a reményt

Soha ne engedj el

(Danny)
Soha ne engedj el

Valaki nyitva hagyta az ajtót
Ki hagyott kint engem?
Térdeimen állva reménykedem
Abban, hogy valaki átölel ma este, ölelj meg ma este

Valaki nyitva hagyta az ajtót
Ki hagyott kint engem?
Meghajlottam de nem törtem meg
Gyere, élj az életemben

Az összes szó amit nem mondtam ki,
Az összes lap amit teleírtam
Térdeimen állva reménykedem
Abban, hogy valaki átölel ma este, ölelj meg ma este






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése