2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - Day Of The Dead (A Halál Napja)



(Charlie Scene)
Tarts ki, Szentlélek
Gyerünk, fogj szorosan
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

(Johnny 3 Tears)
Az elfeledett rémálmok világából jövünk,
Megkaptam minden szükséges szíjcsapást, hogy tönkretegyél
Nem vagyok belül rossz, csak rosszal mázoltak
Nem vagyok teljesen bolond, a hangok is ezt mondják

Megmenthetetlen lélekkel születtem,
Mindig mikor körbenézek, látom az ördög művét
Mindig mikor meghalok, reménykedek az is velem jön a sírba
Az egyetlen élőhalott vagyok, mint a zászló amit én lengetek

Nem félek keresztet vetni a kokain függőségre,
Nem félek a haláltól, erról a Nagy Könyv tanúskodik
Kérek, de nem kapok semmit, főleg megbocsájtást nem
Ez a halál napja, és rajta vagy a listánkon

Gyertek mind, féleszűek!

Ribancok, rajta vagytok a halállistánkon!

(Danny)
Tarts ki, Szentlélek
Gyerünk, fogj szorosan
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

Tarts ki, Szentlélek
Sokáig védd azokat, akik fontosak
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

(Charlie Scene)
Pont ez amit véghez kell vinni, megfontoltan történt
Az egész olyan valóságszerűtlen, hogy a fantom lettem, aki nem lehetnék

A tőr vágjon kegyetlenül,
Míg ti sebesen ziháltok
Ahogy ettől a rongytól fuldokoltok,
Örömteli kacagásnak hangzik

Most már jogosan lehet félni a sötétségtől
Én itt várok majd, hogy elnyeljem a lelketek és darabokra szaggassalak titeket
Már elkezdtem, nincs többé ki megmentse a szíveteket
Ez a halál napja, nem csak egy nap kint a parkban

Itt jövök, itt jövök, Tedd le a pisztolyt és a nyílpuskát,
Menekülj, fuss gyorsabban a koponyáktól és a keresztre álló csontoktól
A móka elkezdődött, bár nehéz elhinni
Ha végzek sem végzek teljesen, mert a pokol követi utam

Készüljetek a fájdalomra,
Mert a pokol következik!

(Danny)
Tarts ki, Szentlélek
Gyerünk, fogj szorosan
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

Tarts ki, Szentlélek
Sokáig védd azokat, akik fontosak
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

Amikor a hamvak felemelkednek,
A hold lezuhan az égről
És ezer gyertya gyullad fel az éjszakában
Az angyalok halkan felsírnak
Egy ég alatti pusztában
Vajon imádkozna az az ezer lélek érted és értem?

Tarts ki, Szentlélek
Gyerünk, fogj szorosan
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

Tarts ki, Szentlélek
Gyerünk, fogj szorosan
Fuss gyorsabban, eljövünk,

Ez a halál napja
Tarts ki, Szentlélek
Sokáig védd azokat, akik fontosak
Fuss gyorsabban, eljövünk,
Ez a halál napja

(Charlie Scene és Danny)
Tarts ki, Szentlélek
Ez a halál napja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése