2015. február 22., vasárnap

Hollywood Undead - From the Ground (A Földtől)


(J-Dog)
Nem láthatok, mert egy üres falat bámulok,
Nem lélegezhetek, mert a kurva gondolataim megfojtanak
Nem sirathatom az elveszett lelkeket
Nem mehetek el, mert önmagam féken tart
Képzeld el, hogy hideg kezek fonódnak nyakad köré
A magadba fordulás felemészti a reményeid
És most nehéz helytállni
Nem tudom merre tartok majd
Tévhit amit nem vallok, és félelem amit senki sem ismer

(Danny & Da Kurlzz)
Vörös az éjjel, nem látok semmi fényt
És akkor leáll a szív, kurvára kész vagyok meghalni

(Danny)
Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz az elmémben
Viszlát!
Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz fent az égen
Viszlát!

(J-Dog & Da Kurlzz)
Nézd, ahogy mind szétesünk
Mindannyian szétesünk

Megbocsájtanál, ha elárulnám, hogy úgy hazudtam mint te?
Tele gyűlölettel és szeretettel ami azért van, hogy elveszítsük
Megtagadnád, ha megkérnélek, mondd el az igazat?
Mert a végén úgy is el kell döntened melyik oldalt választod
Képzeld el, hideg kezek tartják a szívedet
A magadba fordulás darabokra téphet
Tudom, azt kívánod vége lehetne már, de sajnálom, ez még csak a kezdet
Ezek az emlékek csak lelkem ürességét és sötétségét mutatják


(Danny & Da Kurlzz)
Vörös az éjjel, nem látok semmi fényt
És akkor leáll a szív, kurvára kész vagyok meghalni

(Danny)
Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz az elmémben
Viszlát!
Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz fent az égen
Viszlát!

(J-Dog & Da Kurlzz)
Vörös az éjjel, nem látok semmi fényt
És akkor leáll a szív, kurvára kész vagyok meghalni
Vörös az éjjel, ha tetszik, ha nem
Ha nem harcolok, olyan mintha élve temetnének el

(Danny)
Én csak, érezni akarok valamit
Tudom azt gondoljuk, nem lehetünk rosszak
Hamarosan úgy is eltűnünk
Én csak, nem tudom mit is jelent ez
De ha tudtam valamit, tudnám biztosra
Úgyis eltűnünk

Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz az elmémben
Viszlát!
Felnézek a földről,
Sötétséget látok magam körül
Elvesztem, de megtalálsz fent az égen
Viszlát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése