2015. március 14., szombat

Papa Roach - Not that Beautiful (Nem olyan szépség)


Imádkozom a legjobbért, rohanok a múltból
Felkapom a telefont, hogy rájöjjek, egyedül vagyok
Elkoptat engem és súlyosítja bűneimet
Kiöli a hitet ami az enyém volt, és itt az idő hogy újrakezdjem

Vissza a starthoz, csak hogy érezzem, milyen is ott
Én voltam az egyetlen akinél azt hitted meg tudod gyógyítani
De ennek már vége, eljött az idő a továbblépésre
Mert én voltam az igazságos, ahol te a rossz

Mindig amikor futni próbáltam, vagy elbújni
Éreztem kísértessz engem

Rabja lettem a játékaidnak
Szánalomra méltóvá teszel
Ilyen szépség vagy
A szívdobogásod a halálba sodor
De nem vagyok ilyen szánalmas
És te nem ez a szépség vagy

Szenvedek belül, mert tudom hogy élek
Elásom az igazságot, mert tudom hogy csak egy hazugság
Sosem mondtam ki a szavakat amiket kellett volna
Mert te voltál a mester, én pedig a rabszolga
Ha megtalálnám a felejtésed drogját
Túladagolnám magamnak a találkozásunk napján
Öld meg a teljes drámát, itt az idő hogy végre továbblépjünk
Mert én voltam a tisztességes, ahol te a rossz

Mindig amikor futni próbáltam, vagy elbújni
Úgy érzem levadászol

Rabja lettem a játékaidnak
Szánalomra méltóvá teszel
Ilyen szépség vagy
A szívdobogásod a halálba sodor
De nem vagyok ilyen szánalmas
És te nem ez a szépség vagy

Mindig amikor a szemeidbe nézek
Egy élruhás démont látok
Kurvára megbetegítesz
Te vagy az egyetlen akit lenézek

Elraboltál, összetörtél
Hazugságokkal etettél
Visszatéréssel csak bukást hoztál,
De talán csak megőrültem, hogy hiszek ebben a szarban,
De baszki, nem tudom elhinni hogy foglalkozom vele
Ez olyan mint egy rémálom, és nem tudok felébredni
Csak nem tudok felébredni

Rabja lettem a játékaidnak
Szánalomra méltóvá teszel
Ilyen szépség vagy
A szívdobogásod a halálba sodor
De nem vagyok ilyen szánalmas
És te nem ez a szépség vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése