2015. március 14., szombat

Papa Roach - Do or Die (Csináld vagy halj meg)



Ma láttam a hősömet szétszakadni
Az egyetlen aki erősebbé tett
Boldognak látsz
De belül haldoklom

A szerelmem érted ugyan úgy marad
A szilárdságom legyőzi a fájdalom
A magány trónol benne
Senkim sincs aki felszabadítaná a bűneimet

Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, csináld vagy halj meg
Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, a tiéd és az enyém is

Most fordul a kocka és én segítelek ki
Mert itt voltál amikor padlón voltam
Nehéz így látni téged
Hogy elveszted a józan eszed

Segítettél nekem, éltetted az álmaimat
Nélküled hogy élhettem volna túl?
Itt az ideje hogy férfi legyek
Most hogy utoljára megértsem

Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, csináld vagy halj meg
Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, a tiéd és az enyém is

Nem tudok többé elfutni
Nem tudok többé elbújni

Ma láttam a hősömet szétszakadni
Az egyetlen aki erősebbé tett
Boldognak látsz
De belül haldoklom

Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, csináld vagy halj meg
Sosem késő, hogy éld az életed
Itt az idő, a tiéd és az enyém is

Nem tudok többé elfutni
Nem tudok többé elbújni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése