2015. március 14., szombat

Papa Roach - Sometimes (Néha)


A holnapról álmodom, a tegnapon rágódom
Bánatba öltözöm
Ez a pillanat az időben amit átvágok
Válaszokért kutatok

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert nem tudom melyik út járható

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert az életem kiperdül az irányítás alól

Sosem tudtam mit akarsz
Sosem tudtam mire van szükséged
Eltérő volt a többi kezdettől

Mikor kettévágtál
Sosem gondoltam hogy vérezhetnék
Válaszokért kutatok

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert nem tudom melyik út járható

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert Az életem kiperdül az irányítás alól

Egyedül fogok menni
Nincs szükségem senki segítségére
Egyedül kell végigcsinálnom

Egyedül

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert nem tudom melyik út járható

És ha körbenézek
Néha szomorúság fog el
Mert Az életem kiperdül az irányítás alól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése