2015. március 19., csütörtök

Kívánságlista ~ Motoinless in White - Sinematic (Filmszerű)


A fal, amit építenem kellett hogy távol tartsalak, rozsdásodik
Mert minden ami körülvesz kettőnkre emlékeztet
Egy színjáték rabja vagyok, sötét haj és fakó bőr
Még gyűjtöm a csontokat, de már van helyem csontváznak
Vetkőztesd le tested és emlékezz a botlásodra
Mert tudod, ha kopogsz én úgyis mindig beengedlek
Fásult voltam sokáig és elfelejtettem hogy kell érezni
És nem érdekel, ha összetöri a szívemet, csak basszunk míg el nem tűnünk

Azt mondtad, sosem  bántanál
Most csak ez amit hátrahagyunk
A te feladatod volt megmenteni magamtól

A fal, amit építenem kellett hogy távol tartsalak, szétporlad a dactól
Reménykedem, hogy minden amit látsz kettőnkre emlékeztet
Menekültem sokáig, és elfelejtettem mi igazi
És nem érdekel, ha hiányozni fogsz, csak kérlek basszunk míg el nem tűnünk

Azt mondtad, sosem  bántanál
Most csak ez amit hátrahagyunk
A te feladatod volt megmenteni magamtól
Azt mondtad, sosem szeretnél
De nézd meg jól, valaki elbukhat
Az én feladatom volt megmenteni magadtól

Most az égbolt tűzbe borult, és mi éberen hazudunk
Nincs más mód elkövetni ezt a hibát
Nem tudjuk befolyásolni kit bántunk, basszuk el a fájdalmat
Add büszkeséged, a bűnösséged át nekem
És szívd ki a levegőt a tüdőmből míg én lenyelem az utálatod
Nem tudjuk befolyásolni kit bántunk, basszuk el a fájdalmat


***

Továbbra is lehet számot kérni, a Kívánságlistába és ha nem felejtem el, fényévek múlva le is fordítom neked! ^-^










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése