2015. március 15., vasárnap

Papa Roach - Hope for the Hopeless (Remény a Reménytelennek)



Megszámolom a zúzódásaim
Nem számítok magamra
Én okoztam ezt a pusztítást
Úgy gondoltam, illene hozzám
Sosem vigyáztam mit kívánok
Sosem vigyáztam mit mondok
Mindig figyelemért könyörögtem
A hányásomban és eltorzultságomban

Elértem a csillagokig

Itt van remény a reménytelennek,
Most ez amit ismerek
Erőt adtál a kitartáshoz
Egy hang a csendben
Szétzúzta az erőszakot
És lehetőséget adott jóvá tenni a rosszat
Sosem állok le, ez az
Amiért van remény a reménytelennek.

Remény a reménytelennek

Sötétségben ülök
Ahogy a testek leesnek a padlóra
Nem kell más ok,
Miért nem bírom tovább
Émelygek ezektől a kifogásoktól
Fáradt vagyok sötétben élni
Nem leszek újabb áldozat
Üres szívtől éhezem

De felemelkedem, hogy elérhessem a csillagokat

Itt van remény a reménytelennek,
Most ez amit ismerek
Erőt adtál a kitartáshoz
Egy hang a csendben
Szétzúzta az erőszakot
És lehetőséget adott jóvá tenni a rosszat
Sosem állok le, ez az
Amiért van remény a reménytelennek.

Nem fogok hiúságban fuldoklani
Nem fogok érzéketlenségben meghalni
Kiálltam a peremre és szembenéztem az örökkévalósággal
Láttam a szabadságot elbukni, de hittem
Hogy sosem maradok egyedül

Itt van remény a reménytelennek,
Most ez amit ismerek
Erőt adtál a kitartáshoz
Egy hang a csendben
Szétzúzta az erőszakot
És lehetőséget adott jóvá tenni a rosszat
Sosem állok le, ez az
Amiért van remény a reménytelennek.

Remény a reménytelennek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése