2015. március 30., hétfő

KoRn-Hater (Gyűlölködő)



Nem tudsz legyengíteni
Az életem már a feje tetején áll
Lefelé tartok a spirálon, körbe-körbe
De repülök
És harcolok
Sosem fogsz tudni legyengíteni!

Jól vagyok, meg vagyok
Ez az élet mennyei
Se gyűlölet, se szégyen
Senki sem vádaskodik
Lenézhetted az életed
Tele hazugsággal
Én nem büntetlek meg
Ha úgy gondolod képes vagy, hát

Gyengíts le!
Az életem már a feje tetején áll
Lefelé tartok a spirálon, körbe-körbe
De repülök
És harcolok
Sosem fogsz tudni legyengíteni!

Nem menekülök a megvetéstől
A szíved, a fájdalmad
A színlelésed megbénít
Miért nem találsz
Békességet magadban?
Én nem büntetlek meg
Ha úgy gondolod képes vagy, hát

Gyengíts le!
Az életem már a feje tetején áll
Lefelé tartok a spirálon, körbe-körbe
De repülök
És harcolok
Sosem fogsz tudni legyengíteni!

Jól vagyok, meg vagyok
Ez az élet mennyei
Se gyűlölet, se szégyen
Senki sem vádaskodik
Miért nem találsz
Békességet magadban?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése