2015. március 15., vasárnap

Papa Roach - Never Had To Say Goodbye (Sosem Kellett Elköszönni)



Sosem volt lehetőségem kimondani, amit kellett volna
Mert az utolsó lélegzetedkor
Büszke voltam, elfutottam

Mindig felhívtál, de sosem válaszoltam
Sosem akartam tudni, kifogytam a szerencséből
De nem hagytad abba, nem tettél le rólam

Szóval ha elmész, én sem teszek le rólad

Nekünk sosem kell elköszönnünk,
Mert hallok felőled a túlvilágból
Csak el akarom mondani minden egyes nap
Hogy miattad mélyen magamba néztem
Ha minden, amit mondtál igaz
Sosem kell majd látnom téged
Minden egyes nap, mindig velem vagy
Szóval sosem kell,
Sosem kell elköszönnünk

Nem volt erőm, ami kellett volna a nap végén
Mert belerángattam magam a drogokba
Te még akkor is szerettél, mikor én nem tudtam magamat
Sosem fordítottál hátat mikor segítséget kértem
Meg kellett volna köszönnöm mindent amit értem tettél

Szóval ha elmész, én sem teszek le rólad

Nekünk sosem kell elköszönnünk,
Mert hallok felőled a túlvilágból
Csak el akarom mondani minden egyes nap
Hogy miattad mélyen magamba néztem
Ha minden, amit mondtál igaz
Sosem kell majd látnom téged
Minden egyes nap, mindig velem vagy
Szóval sosem kell,
Sosem kell elköszönnünk

Hallom a hangod, mikor a fájdalomban evezek
Megmutattad, hogyan éljek, megmutattad hogy választhatok
Érzem, hogy elkapsz ha elesek

Nekünk sosem kell elköszönnünk,
Mert hallok felőled a túlvilágból
Csak el akarom mondani minden egyes nap
Hogy miattad mélyen magamba néztem
Ha minden, amit mondtál igaz
Sosem kell majd látnom téged
Minden egyes nap, mindig velem vagy
Szóval sosem kell,
Sosem kell elköszönnünk






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése