2015. április 4., szombat

Falling in Reverse - Brother (Testvér)



Bátyám, miért kellett menned?
Olyan hamar hagytál el minket
Emlékszel a dalra, amit a családodról írtam évekkel ezelőtt?
Nos, Ők még mindig várják hazatérésed

Mit tehetnék?
Mit mondhatnék?
Apa mondta, hogy imádkozzak
Imádkoztam és imádkoztam, de a seb nem gyógyul

A fájdalom erősödik, és soha nem múlik el
Kérleltem az Urat, hogy engem vigyen helyetted,
Hiszen Neked a gyerekeidet kell etetned!

Miért viharos az idő mindig?
Bátyám,
Mondd ha lesz ennél jobb
Miért hagytál el?
Miért haltál meg?
A legvégén mégis megsirattál
Tudom, hogy vigyázol ránk fentről
Remélem, vigyázol ránk éjszakánként

Sajnálom, nem válaszoltam a hívásodra
És nem voltam ott Neked egyáltalán
És így, végiggondolva
Ha felvettem volna a telefont,
Még most is itt lennél

De már nem hívsz többet
Nem értheted,
Semmibe vettem a családot
És ami egyszer elmegy, az sosem jön vissza

Nincs több kacaj
Nincs több ölelés
Ezért tarts ki a szeretteidért
A lelked már szabad
Szeretett Anthony

Miért viharos az idő mindig?
Bátyám,
Mikor lesz jobb?
Miért hagytál el?
Miért haltál meg?
A legvégén mégis megsirattál
Tudom, hogy vigyázol ránk fentről
Csak tarts ki a szeretteidért!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése